پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215522
برانکو: مهدي بايد خيلي تلاش کند تا در ترکيب اصلي من باشد
تاریخ انتشار : 1395/04/29 16:33:32
نمایش : 1135
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:طارمي رقابت سختي با ساير مهاجمان تيم دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در پايان تمرين امروز پرسپوليس اظهار داشت: با گرفتن دو بازيکن از اوکراين و مهدي طارمي ليست خودمان را بستيم. طبيعي است که هم بازيکنان اوکرايني و هم مهدي بايد برنامه اي جداگانه داشته باشند. آنها بايد هم با تيم تمرين کنند و هم برنامه اي ويژه را سپري کنند تا به دليل دير ملحق شدن به تيم به آمادگي برسند.انتظار داريم شرايطمان از فصل قبل هم بهتر باشد.

سرمربي پرسپوليس درباره آمادگي ساير بازيکنان گفت: ما خيلي در اين مدت تلاش کرديم و در کيف اردوي بسيار خوبي داشتيم. طبيعي است که بچه ها بايد از ابتداي ليگ کيفيت خود را نشان بدهند. البته تمرينات آماده سازي ما همچنان ادامه خواهد داشت تا ما شرايط ايده آل خود را طي مسابقات حفظ کنيم.

وي درباره معرفي شدن مهاجمان خارجي مختلف پرسپوليس خاطرنشان کرد: لازم بود که به دنبال يک مهاجم تمام عيار بگرديم اما هميشه آن چيزي را که مي خواهيد به دست نمي آوريد سرانجام اتفاقات به  گونه اي رخ داد که مهدي دوباره بازگشت چون خودش مي خواست از تيم برود ما هم حساب نمي کرديم که او به جمع ما بازگردد. آمار و ارقام مهاجم اوکرايني ما هم آماري بسيار خوب است. با اين شرايط خوشحالم که هم عليپور ، هم ساسان و هم شهاب و مهدي را دارم  وهمچنين يک بازيکن اوکرايني هم در کنار آنهاست.

سرمربي پرسپوليس درباره بازگشت طارمي به جمع سرخپوشان گفت: طارمي آقاي گل ليگ است. پيش از بازگشت وي ما روي بازيکنان موجود خود برنامه ريزي کرده بوديم. ضمن اينکه مي خواستيم شجاع خليل زاده را به خدمت بگيريم که او نيامد و قراردادش را با سپاهان تمديد کرد. به اين ترتيب يک جاي  خالي داشتيم که به مهدي رسيد. 

وي  درباره مدافع اوکرايني تيم پرسپوليس و اينکه به نظر مي رسد او کمي اضافه وزن دارد خاطرنشان کرد: نمي توان گفت که وي اضافه وزن دارد. زيرا آنها در تعطيلات بودند و طبيعي است در شرايط ايده آل نباشند. ما از فرصت استفاده کرديم و بازيکنان آزاد گرفتيم. 

برانکو درباره آرام طبع و محرمي بيان داشت: من از همه بازيکنان جوان مان راضي هستم. آرام طبع در عين جوان بودن بسيار باتجربه است و در صبا بازي هاي خوبي انجام داد محرمي هم آينده دار است و به عنوان يک دفاع راست خوب بازي مي کند ضمن اينکه مي تواند در هافبک هم بازي کند.

سرمربي پرسپوليس درباره قرعه پرسپوليس در ليگ برتر اذعان داشت: ما سه دربي پشت سر هم داريم. شما مي دانيد بازي پرسپوليس مقابل تراکتورسازي، استقلال و سپاهان چه بازي هاي سختي است. درست  است که اين بازي ها آسان نيست اما براي آنها هم آسان نيست و اين امتياز بزرگي است که در چنين مسابقاتي به ميدان مي رويم. 

برانکو درباره اينکه آيا بازگشت طارمي کار درستي بوده؟ اذعان داشت: اين سياست باشگاه بوده است. ضمن اينکه فراموش نکنيم مهدي آقاي گل بوده است. اما الان او رقابت سختي با ساير مهاجمان خواهد داشت.

وي درباره رامين رضاييان و رفتن وي از تيم و جانشين اين بازيکن تصريح کرد: محرمي هم تهاجمي هست و خيلي دفاعي نيست. به نظرم او در اين بخش خيلي جواب مي دهد. متاسفانه ماهيني در کيف با تيم نبود اما او خيلي زود خودش را به شرايط تيم خواهد رساند. 

برانکو درباره انصاري بيان داشت: با توجه به اينکه بازيکن جديد اوکرايني ما هنوز آماده نيست و  با توجه به شناختي که از انصاري داشتم در اوکراين به او ميدان دادم. 

سرمربي پرسپوليس درباره اضافه شدن شجاع خليل زاده و رفيعي افزود: ما خليل زاده را مي خواستيم و او بازيکن خيلي خوبي است ولي او خواست در سپاهان بماند. امثال شجاع و سروش رفيعي بازيکنان ما نيستند و ديگر صحبت درباره جذب بازيکنان تمام شده است. آن موقع صحبت آزاد شدن اين بازيکنان مطرح بود اما آن را تمديد کردند و من برايشان آرزوي موفقيت مي کنم. 

وي درباره کادر فني پرسپوليس و احتمال اضافه شدن نفر جديد به اين کادر گفت: فعلا کريم باقري با ماست و  گذشت زمان نشان مي دهد که آيا به نفر ديگري نياز داريم يا خير؟ 

برانکو درباره احتمال کنار گذاشتن طارمي گفت: بايد نگاه کنيم که ميزان آمادگي وي چقدر خواهد بود. او دو ماه تمرين نداشته است و زمان مي خواهد شرايط ايده آل خود را به دست آورد. 

سرمربي پرسپوليس درباره شرايط دروازه بانان پرسپوليس تاکيد کرد: از بيرانوند بسيار راضي هستيم و او مي تواند امتيازات زيادي براي ما جمع کند. درويش وند هم جوان است و آينده دار. مربيان دروازه بانان ما معتقد است که او بسيار مستعد است و بايد کار کند. 

وي درباره بازي هاي تدارکاتي پرسپوليس در اوکراين گفت: به اين بازي ها در آن زمان نياز داشتيم. بهترين بازي ما مقابل آبولون بود. البته در شرايط خستگي مفرط چنين بازي هايي را برگزار کرديم. بخشي از ضعف هم به خاطر حساسيت ها بود اما در مجموع از شرايط راضي هستم. 

برانکو افزود: روش بازي ما اينطور است که به حريفان امکان مي دهيم شانس گل ايجاد کنند. اين مساله را با تمرين به سمتي مي بريم که به اشتباهات دفاع به حداقل برسد و نتايج بهتري کسب کنيم. 

منبع:کاپ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html